събота, 3 декември 2011 г.

ФЕНОМЕНАЛНА ЖЕНА

автор: МАЯ АНДЖЕЛОУ
****************************

Хубавици се чудят на тайната ми.

Не съм ни особено сладка, ни с тяло на манекен,

но като почна да обяснявам,

мислят, че лъжи разтягам.

Казвам им,

тайната е в дълбоките недра

на моите обятия и бедра,

в стъпката ми напета,

в усмивката непревзета.

Аз съм жена

във всичко.

Феноменална жена -

това съм аз.

Влизам аз някъде

без никакво притеснение

и до един

всички мъже стават от уважение

или падат на колене.

После се скупчват около мен

като рояк пчели.

Казвам им,

всичко идва от пламъчето в очите,

от блясъка на зъбите,

от полюшването на бедрата,

от радостта на краката.


Аз съм жена

във всичко.

Феноменална жена –

това съм аз.

Самите мъже се чудят

какво толкова виждат в мен.

Напрягат цялата си сила

да открият къде се е скрила

тайната на моя женски феномен,

но все без успех,

Когато реша да им покажа?

твърдят,

че нищо не могат да разберат.

Казвам им,

тя е в сластната дъга на гърба,

в слънчевата усмивка,

в пружинирането на гърдите,

в изящната стойка, в нежната извивка.

Аз съм жена

във всичко.

Феноменална жена -

това съм аз.

Сега разбирате, нали,

защо не ходя с наведена глава.

Не се налага да си повишавам гласа

или да правя сцени.

Ако ме видите да минавам край вас,

от гордост ще се разтопите завчас.

Казвам ви,

тайната е в потракването на токчетата ми,

във вълните на косите ми,

в дланите на ръцете ми,

в нуждата от грижите ми.

Защото аз съм жена

във всичко.

Феноменална жена -

това съм аз.

3 коментара:

Art каза...

И аз така казвам :)))
Ники, кой е преводачът, приятелю? Благодаря ти, че сподели това стихотворение!

Николай Пеняшки каза...

Здравей,Веси!
И аз търсех,кой кой е преводача, но не го открих.
Когато го открия, ще допълня името му. :)

биопродукти каза...

Прекрасно написано :) Мисля, че се отнася за всяка истинска жена!