сряда, 21 юли 2010 г.

Овен

    Водеща черта в характера ми е лидерството.
    Дами и господа, представете си овче стадо на паша. Задължително трябва да има водач.    Естествено аз съм водача, тъй като ми принадлежи по право, по единствената причина, че съм към зодия "Коч". Трудно се трогвам от някакви си събития, а и никой не може да ме изкара извън коловоза.
    Изключение е, когато се влюбя в красива овчица с прелестни,  катранени и тъжни очи, забила стрелата на Амур в сърцето ми.
    "Ах тези очи, каква прелест! А вимето й! А бедрата колко са секси! Трудно ми е да я опиша, поради силните ми чувства."
    Независимо от горещите мисли към нея  и страстната любов която изпитвам, не мога да си позволя да изляза от определящата роля на лидера.
    Дори любовта  към красавицата ми дава криле и стимул в лидерството. От време на време ме избива в поезия...
    Направо се чувствам стимулиран...

Няма коментари: